Volgende Overzicht Vorige

Over Stadion

Stadion Uitzenden is een daadkrachtig bedrijf dat met een goede dosis humor, een no-nonsense werkwijze en een hoge betrouwbaarheid zorgt voor de perfecte match tussen flexwerkers en opdrachtgevers.

Doelstellingen

Stadion bestaat inmiddels meer dan 10 jaar en groeit sterk. Die groei brengt nieuwe uitdagingen met zich mee op het gebied van communicatie, efficiënt werken en het behouden van het totaaloverzicht. Als technische partner werkt eyetractive mee aan drie doelstellingen:

Bereik

Efficiëntie

Overzicht

Klant

Stadion Uitzenden

www.stadionuitzenden.com

Diensten

Ontwikkeling website in WordPress

Intranet-applicatie

E-mail marketing

Webhosting

Periode

2014 - heden

Website

Het online visitekaartje van Stadion, met een mooie etalage voor vacatures.

+ Intranet

Één centrale plek voor de collega's van Stadion, overal en altijd bereikbaar.

= Interactie

Blijf als flexwerker op de hoogte via de Job-Alert of schrijf je in door je CV te uploaden.

De perfecte match

Stadion maakt de match tussen mensen en bedrijven. Eyeractive zorgt voor het samenspel in de ICT. De website en back-end systemen communiceren met elkaar via het Intranet, waar één centrale plek voor medewerkers ontstaat.

De website

Het 10-jarig bestaan van Stadion was een mooi moment om de communicatie in een nieuw jasje te gieten en met een nieuwe website naar buiten te treden.

Naast de nodige informatievoorziening in meerdere talen biedt de site een etalage voor vacatures waarin bezoekers snel een baan vinden die bij hun past. Reageren op een vacature en je CV insturen kan direct via de site.

Techniek

Eyetractive ontwikkelde een door Advance Communications ontworpen website in het open source content management systeem WordPress. Met dit CMS kan Stadion zelf de site gemakkelijk up-to-date houden.

De website van Stadion is voorzien van een responsive lay-out, zodat de site optimaal weergegeven wordt op smartphones. Er is geen gebruik gemaakt van bestaande plug-ins of thema's. Wel van de meest recente HTML5 standaard. Dat zorgt voor een razendsnelle, stabiele en onderhoudsvriendelijke site.
Voor nu, maar ook voor over vijf jaar.

Het Intranet

Één plek waar de collega's van Stadion alle belangrijke informatie vinden.

Het Intranet is uitgevoerd als online web-applicatie. Daardoor is het overal en altijd bereikbaar en zijn alle gegevens centraal opgeslagen.

Er wordt voortdurend verder ontwikkeld op basis van de wensen van gebruikers.

Vacatures

Vacatures worden geheel geautomatiseerd ingeladen vanuit back-end systemen, verrijkt met inhoud en afbeeldingen, en gepresenteerd op de website.

Reacties & aanmeldingen

Inkomende reacties op vacatures worden automatisch toegewezen aan de juiste medewerker en kunnen dan eenvoudig afgehandeld worden.

Benchmarking & targets

Zicht op de concrete cijfers. Vastgestelde targets en geboekte resultaten zijn in één oogopslag inzichtelijk per vestiging, medewerker en timeframe.

Verlofregistratie

Duidelijkheid in planning. Medewerkers hebben inzicht in hun saldo vakantiedagen en kunnen verlofaanvragen plaatsen.

Bestandsbibliotheek

Veelgebruikte documenten kunnen opgezocht en gedownload worden, of direct verstuurd aan klanten.

Intern nieuws

Medewerkers blijven up-to-date door de interne weekmail en worden op de hoogte gesteld van bijzondere gebeurtenissen.

Interactie

De combinatie van website en intranet werkt drempelverlagend. Door de integratie ontstaan nieuwe mogelijkheden die de collega's van Stadion dichter bij de werkzoekenden brengen.

Job-Alert

Met de Job-Alert worden werkzoekenden automatisch per e-mail op de hoogte gehouden over nieuwe vacatures die voor hun relevant zijn.

Het Intranet match't nieuwe vacatures vanuit de back-end systemen aan werkzoekenden op basis van hun gegevens en relevante branches. Werkzoekenden kunnen deze branches zelf instellen en aanpassen.

Vacature-reacties

Werkzoekenden kunnen direct via de site reageren op vacatures. De reactie wordt dan automatisch gerouteerd naar de juiste vestiging en medewerker.

De medewerker van Stadion ziet de gegevens en historie van de flexwerker in één oogopslag, inclusief CV. Vervolgens ondersteunt het Intranet bij het formuleren en sturen van reacties, het archiveren van de gegevens en het inplannen van een afspraak.