supervers
van de pers.

nieuws

04-06-2019

Een SoDelicious momentje

In de vroege ochtend als de stad ontwaakt, de geur van versgebakken brood, een ontbijtje van de plank, het eerste delicious moment van de dag. Dát is SoDelicious.

In de Stationsstraat in Maastricht vinden we, bijna tien jaar na de opening van hun bakkerij & bakkerswinkel Bread & Delicious, het gloednieuwe SoDelicious. Na een zoektocht voor ruimte tot uitbreiding vonden de eigenaars dé perfecte locatie bij de buren. In een korte verbouwingsperiode werd alles op alles gezet om van beide panden één geheel te maken. De glazen deuren tussen beide panden maakt het compleet: een totaalconcept voor verwennerij. Dat smaakt SoDelicious!

Al ruim voor de heropening medio mei, maakten we kennis met de drijvende krachten achter het nieuwe concept. Een nieuw concept behoeft natuurlijk ook een nieuwe naam, een nieuwe merkbeleving. Communicatiebureau Strategyminds ontwikkelde deze nieuwe huisstijl en de middelen. Voor de bijbehorende website schakelden ze eyetractive in.

Website

De nieuwe SoDelicious website is door de grafisch specialisten van Strategyminds nauwgezet ontworpen binnen het nieuwe merk om naadloos in het totaalplaatje op te gaan. Vervolgens werkten we nauw samen om de structuur, pagina's en techniek op poten te zetten. Het resultaat mag er, volgens ons, zeker zijn.

Prachtige foto's van de zaak en het interieur maken het geheel af. Die goede samenwerking kenmerkt SoDelicious helemaal. Want dat gave interieur komt voort uit een andere, bijzondere samenwerking: met Karwei. Inspiratie opdoen? Lees het artikel of bekijk de foto's!

Artikel lezen: inspiratie SoDelicious op karwei.nl